Zwroty. 30 dniowa polityka zwrotów SolisBox.
Dziękujemy za wybór sklepu SolisBox. Zależy nam na zapewnieniu najwyższej jakości obsługi oraz ochronie praw konsumenta. Poniżej przedstawiamy zasady zwrotów, zgodne z polskim prawem oraz regulacjami Unii Europejskiej.
Prawo do odstąpienia od umowy
Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość (np. przez internet) bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od otrzymania towaru. W tym czasie możesz zwrócić zakupiony produkt i otrzymać zwrot pieniędzy.
Warunki zwrotu
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być w stanie niezmienionym, z kompletem metek i w oryginalnym opakowaniu.
Do zwrotu należy dołączyć dowód zakupu (paragon, faktura lub potwierdzenie zamówienia).
Niektóre produkty, np. wykonane na specjalne zamówienie, łatwo psujące się lub zapieczętowane ze względów higienicznych po otwarciu, nie podlegają zwrotowi na podstawie prawa odstąpienia od umowy.
Procedura zwrotu
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy w terminie 30 dni od otrzymania towaru przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy – możesz to zrobić mailowo na adres: office@solisbox.com lub za pomocą formularza zwrotu dostępnego na stronie sklepu.
Po otrzymaniu zgłoszenia prześlemy szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu, w tym adres do odesłania towaru.
Towar należy odesłać niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Adres do zwrotów
Konsument powinien odesłać towar na adres:
SolisBox 3D FACTORY POLAND Sp. z o.o.
(Operator Magazynu Solisbox)
ul. Wiśniowa 13
Boża Wola
96-314 Baranów
Zwroty kosztów
Zwrot środków nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania, na ten sam rachunek lub metodę płatności, którą posłużono się przy zakupie.
Jeżeli klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SolisBox, sklep nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów.
Koszty zwrotu
Koszt odesłania towaru ponosi klient, chyba że sklep wyraźnie poinformował o przejęciu tych kosztów lub towar jest wadliwy, uszkodzony bądź niezgodny z zamówieniem.
W przypadku zwrotu z powodu wady, uszkodzenia lub pomyłki z winy sklepu, SolisBox pokrywa koszty przesyłki zwrotnej.
Reklamacje i uszkodzenia
Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki po jej otrzymaniu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, wady lub otrzymania niewłaściwego produktu, prosimy niezwłocznie skontaktować się z nami w celu zgłoszenia reklamacji.
Dodatkowe informacje
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym – zwroty są możliwe wyłącznie na warunkach określonych przez SolisBox w polityce sklepu.
Jeśli po upływie 15 dni roboczych od przyjęcia zwrotu nie otrzymasz środków, skontaktuj się z nami.
Powyższa polityka zwrotów została przygotowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i unijnego. Szczegółowe zasady zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu SolisBox.