Skip to Content

Regulamin sklepu internetowego SolisBox

określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI

§ 1 Definicje2

§ 2 Dane kontaktowe Sprzedawcy

§ 3 Wymagania techniczne

§ 4 Zakupy w Sklepie

§ 5 Płatności

§ 6 Realizacja zamówienia

§ 7 Prawo odstąpienia od umowy

§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

§ 9 Reklamacje

§ 10 Dane osobowe

§ 11 Zastrzeżenia

§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami3

Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§1 DEFINICJE

Konto – nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), regulowana odrębnym regulaminem, dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.

Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku5 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.6

Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie, którego miejsce zwykłego pobytu znajduje się w Unii Europejskiej.

Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.7

Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.

Sprzedawca – GREEN UMBRELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą przy Placu Konesera 6, 03-736 Warszawa, Polska, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod8 numerem KRS 0000310452, NIP (UE) PL9571046537, REGON 22067702800000, kapitał zakładowy 850 000,00 zł.

Sklep – sklep internetowy SolisBox prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem:

http://www.solisbox.pl

http://www.solisbox.de

http://www.solisbox.com

skierowany do Kupujących.

Regulamin – niniejszy regulamin.

Postanowienia Regulaminu dotyczące produktów stosuje się zarówno do rzeczy ruchomych (towarów), jak i do Treści cyfrowych.

§2 DANE KONTAKTOWE SPRZEDAWCY

Adres pocztowy: Plac Konesera 6, 03-736 Warszawa, Polska

Adres e-mail: office @solisbox.com (usuń spację)

Numer telefonu: +48 22 122 81 01

Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): 

SolisBox 3D FACTORY POLAND Sp. z o.o. 
(Operator Magazynu Solisbox)
ul. Wiśniowa 13
Boża Wola
96-314 Baranów

Adres do wysyłki towaru podlegającego reklamacji:

 SolisBox 3D FACTORY POLAND Sp. z o.o. 
(Operator Magazynu Solisbox)
ul. Wiśniowa 13
Boża Wola
96-314 Baranów

Za połączenia telefoniczne wykonywane przez Kupującego obowiązuje taryfa podstawowa operatora telekomunikacyjnego, z którego korzysta Kupujący. Sprzedawca zaznacza, że koszt połączeń innych niż krajowe może być wyższy od kosztu połączeń krajowych – w zależności od taryfy przyjętej przez operatora Kupującego.

§3 WYMAGANIA TECHNICZNE

Do prawidłowego funkcjonowania Sklepu wymagane jest:

  1. Urządzenie z dostępem do Internetu oraz przeglądarką internetową obsługującą:
    • pliki cookie
    • JavaScript
  2. Aktywne konto e-mail jest wymagane do złożenia zamówienia w Sklepie, oprócz wymagań określonych w ust. 1.
§4 ZAKUPY W SKLEPIE
  1. Ceny produktów wyświetlane w Sklepie są cenami całkowitymi.
  2. Całkowita cena wyświetlana w Sklepie zawiera: cenę produktu oraz koszt dostawy – jeśli ma zastosowanie.
  3. Kupujący najpierw dodaje wybrany produkt do koszyka w Sklepie.
  4. Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy i płatności dostępny w Sklepie, a także podaje wszelkie dane niezbędne do realizacji zamówienia.
  5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  6. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem9 umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  7. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tzn. założyć Konto w Sklepie lub dokonywać zakupów bez rejestracji, podając swoje dane przy każdym potencjalnym zamówieniu.
§5 PŁATNOŚCI
  1. Z zastrzeżeniem ust. 2, w Sklepie dostępne są następujące formy płatności: a. przelew zwykły na rachunek bankowy Sprzedawcy; b. karta płatnicza: * Visa * Visa Electron * MasterCard * MasterCard Electronic * Maestro c. platforma płatnicza: * Blue Media * eCard * dotpay * PayPal * PayU * Przelewy24 * TPay.com * Stripe * 
  2. Dodatkowe informacje o sposobach płatności można znaleźć w odpowiedniej zakładce w Sklepie, w tym informacje o możliwości skorzystania z określonych sposobów w zależności od kraju Kupującego.
  3. W przypadku płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Stripe Inc., dostawcą usług płatności online jest Stripe
  4. W przypadku wyboru przez Kupującego płatności z góry za zamówienie, płatność powinna zostać dokonana w terminie 3 Dni roboczych od daty zawarcia umowy.
  5. Sprzedawca oświadcza, że w przypadku metod płatności, w których pole do wprowadzenia danych niezbędnych do przetworzenia płatności pojawia się bezpośrednio po złożeniu zamówienia, płatność jest możliwa wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  6. Dokonując zakupu w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie przez Sprzedawcę faktur elektronicznych. Kupujący ma prawo do wycofania swojej zgody.
§6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
  1. Czas realizacji zamówienia jest określony w Sklepie.
  2. W przypadku wyboru przez Kupującego płatności z góry za zamówienie, Sprzedawca rozpocznie realizację zamówienia po otrzymaniu płatności.
  3. Jeżeli Kupujący zamówił wiele produktów w jednym zamówieniu, zamówienie zostanie zrealizowane w czasie odpowiadającym produktowi o najdłuższym czasie realizacji.
  4. Towary zakupione w Sklepie mogą być dostarczone do następujących krajów:
    • Polska,
    • kraje Unii Europejskiej, Wielka Brytania, Szwajcaria, Turcja, Izrael, Ukraina, Norwegia, Gruzja.
  5. Produkty zakupione w Sklepie są dostarczane, w zależności od sposobu dostawy wybranego przez Kupującego:
    • za pośrednictwem firmy kurierskiej,
    • za pośrednictwem Poczty Polskiej,
    • za pośrednictwem ORLEN Paczka,
    • za pośrednictwem Paczkomatów InPost,
    • online – na adres e-mail podany przez Kupującego podczas składania zamówienia – w przypadku Treści cyfrowych.
§7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z zastrzeżeniem12 § 8 Regulaminu.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

a. w którym Konsument wszedł w posiadanie towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towarów – w przypadku umowy sprzedaży;

b.13 w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniego z towarów, partii lub części, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniego z towarów, partii lub części – w przypadku umowy zobowiązującej14 do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach;

c. zawarcia umowy – w przypadku umowy o dostarczanie Treści cyfrowych.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych wskazanych w § 2 Regulaminu,16 o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

4. Konsument może skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

  1. W przypadku odstąpienia od umowy Konsumentowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  2. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  3. Konsument powinien odesłać towar na adres: 

SolisBox 3D FACTORY POLAND Sp. z o.o. 
(Operator Magazynu Solisbox)
ul. Wiśniowa 13
Boża Wola
96-314 Baranów

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

  1. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  2. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  3. Jeżeli towary ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, Konsument będzie musiał ponieść także bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Informacja o szacunkowych kosztach zostanie podana Konsumentowi w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  4. W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
§8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w odniesieniu do umów:

a. o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;

b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

c. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

d. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

e. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

f. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca44 nie ma kontroli;

h. w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;

i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

k. zawartej w drodze aukcji publicznej;

l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

m. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.

§9 REKLAMACJE

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za zgodność świadczenia z umową, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa – bez uszczerbku dla § 11 ust. 3 i 11 ust. 4 - w szczególności przepisami Ustawy o prawach konsumenta, w której uregulowane są reklamacje Konsumentów, o których mowa w niniejszym paragrafie.
  2. Sprzedawca prosi o kierowanie reklamacji na adres pocztowy lub adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  3. Jeżeli na produkt została udzielona dodatkowa gwarancja, informacja o niej oraz o jej warunkach jest dostępna w Sklepie.
  4. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
  5. O ile w niniejszym paragrafie (dotyczącym reklamacji) nie postanowiono inaczej, Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni – z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 i 11 ust. 4 Regulaminu.


II KONSUMENCI

Towary

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za brak zgodności towaru z umową, który istniał w chwili dostarczenia towaru i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili – z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 i 11 ust. 4 Regulaminu.
  2. W przypadku braku zgodności towaru z umową, Konsument może – na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta: a. żądać wymiany; b. żądać naprawy.
  3. Dodatkowo, Konsument może – na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta: a. złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy; b. żądać obniżenia ceny w sytuacji, gdy:
    • Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4 do 6 Ustawy o prawach konsumenta lub Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;1
    • brak zgodności z umową występuje pomimo próby doprowadzenia towaru do zgodności przez Sprzedawcę;
    • brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy2 bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta; lub
    • Sprzedawca oświadczył lub wynika to jasno z okoliczności, że nie doprowadzi towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  4. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy na podstawie niniejszego paragrafu (dotyczącego towarów), jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
  5. Jeżeli brak zgodności towaru z umową ma zostać usunięty poprzez naprawę lub wymianę towaru, Konsument udostępni towar Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera wymieniony towar na swój koszt.
  6. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy zakupu towaru, Konsument zwróci towar Sprzedawcy niezwłocznie, na koszt Sprzedawcy, na adres:

     SolisBox 3D FACTORY POLAND Sp. z o.o. 
    (Operator Magazynu Solisbox)
    ul. Wiśniowa 13
    Boża Wola
    96-314 Baranów
     
    Sprzedawca zwróci Konsumentowi cenę zapłaconą za towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania przez Konsumenta – z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 i 11 ust. 4 Regulaminu.
  7. Sprzedawca zwróci Konsumentowi kwoty należne w wyniku skorzystania z prawa do obniżenia ceny niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument powiadomi Sprzedawcę o swoim żądaniu obniżenia ceny – z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 i 11 ust. 4 Regulaminu.

Treści cyfrowe

  1. Do odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu reklamacji dotyczących Treści cyfrowych stosuje się przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści cyfrowej, Konsument wezwie Sprzedawcę do jej dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca mimo to nie dostarczy Treści cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez Konsumenta i Sprzedawcę terminie, Konsument jest uprawniony do odstąpienia od umowy.
  3. Konsument może odstąpić od umowy niezwłocznie, bez wzywania Sprzedawcy do dostarczenia Treści cyfrowej, jeżeli: a. Sprzedawca oświadczył lub wynika to jasno z okoliczności, że nie dostarczy Treści cyfrowej; lub b. Konsument i Sprzedawca uzgodnili lub wynika to jasno z okoliczności zawarcia umowy, że określony termin dostarczenia był dla Konsumenta istotny, a Sprzedawca nie dostarczył Treści cyfrowej w tym terminie lub do tego czasu.
  4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści cyfrowej z umową, który istniał w chwili dostarczenia Treści cyfrowej i ujawnił się w ciągu dwóch lat od chwili dostarczenia – z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 i 11 ust. 4 Regulaminu.
  5. Jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z umową, Konsument może żądać doprowadzenia jej do zgodności z umową.
  6. Dodatkowo, jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z umową, Konsument może: a. złożyć Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy; b. żądać obniżenia ceny, w każdym z następujących przypadków:
    • doprowadzenie Treści cyfrowej do zgodności z umową jest niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów zgodnie z art. 43m ust. 2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta;
    • Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili poinformowania go przez Konsumenta o braku zgodności z umową, bezpłatnie i bez istotnych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając charakter Treści cyfrowej oraz cel, w jakim Konsument jej potrzebował;
    • brak zgodności z umową występuje pomimo próby doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności przez Sprzedawcę;
    • brak zgodności Treści cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony4 określonych w art. 43m Ustawy o5 prawach konsumenta; lub
    • Sprzedawca oświadczył lub wynika to jasno z okoliczności, że nie doprowadzi Treści cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
  7. Konsument jest uprawniony do odstąpienia od umowy na podstawie niniejszego paragrafu (dotyczącego Treści cyfrowych), jeżeli Treść cyfrowa jest dostarczana w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową nie jest nieistotny.
  8. Zwrot środków należnych Konsumentowi od Sprzedawcy z tytułu obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie (dotyczącym Treści cyfrowych), nastąpi niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od daty poinformowania Sprzedawcy o decyzji Konsumenta o skorzystaniu z prawa do obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
  9. Sprzedawca dokona zwrotu przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta do zapłaty za Treść cyfrową, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie i pod warunkiem, że Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z takim zwrotem.

Pozasądowe mechanizmy rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. W przypadku, gdy procedura reklamacyjna nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, Konsument może skorzystać m.in. z: a. pomocy właściwego Europejskiego Centrum Konsumenckiego należącego do sieci ECC-Net. Centra udzielają Konsumentom informacji o ich prawach i pomagają w rozwiązywaniu indywidualnych problemów związanych z transakcjami transgranicznymi. Pomoc Centrów Konsumenckich jest domyślnie bezpłatna. Lista Centrów Konsumenckich właściwych dla każdego kraju znajduje6 się pod adresem: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/; b. Internetowego systemu rozstrzygania sporów (ODR) opracowanego przez Komisję Europejską, dostępnego pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL.
  2. Ponadto, w Rzeczypospolitej Polskiej dostępne są następujące formy wsparcia: a. mediacje prowadzone przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy skierować wniosek o mediację. Postępowanie jest co do zasady bezpłatne. Lista Inspektoratów znajduje się pod adresem: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php; b. pomoc właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy7 przed sądem polubownym. Postępowanie jest co do zasady bezpłatne. Lista sądów dostępna jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php; c. bezpłatna pomoc miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

III KUPUJĄCY NIEBĘDĄCY KONSUMENTAMI

  1. W przypadku wad towaru Kupujący niebędący Konsumentem może zareklamować wadliwy towar: a. żądając obniżenia ceny; b. korzystając z prawa odstąpienia od umowy, jeżeli wada jest istotna; c. żądając wymiany towaru na towar wolny od wad; d. żądając usunięcia wady.
  2. Jeżeli dostarczenie towaru jest niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, Kupujący niebędący Konsumentem jest zobowiązany do przekazania tego towaru Sprzedawcy, na adres

     SolisBox 3D FACTORY POLAND Sp. z o.o. 
    (Operator Magazynu Solisbox)
    ul. Wiśniowa 13
    Boża Wola
    96-314 Baranów

  3. Dla uniknięcia wątpliwości Sprzedawca wskazuje, że w przypadku reklamacji, do odpowiedzialności Sprzedawcy8 w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem stosuje się § 12 ust. 2.
§10 DANE OSOBOWE
  1. Administratorem danych osobowych podanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym inne cele i podstawy prawne przetwarzania danych, a także odbiorcy danych – znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej w Sklepie – ze względu na zasadę przejrzystości zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu11 Europejskiego i Rady o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: a. umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego w celu jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), b. obowiązek prawny ciążący na Sprzedawcy związany z rachunkowością14 (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), oraz c. prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne do zawarcia umowy. Niepodanie tych danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
  4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym: a. wygaśnie umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą; b. przestanie ciążyć na Sprzedawcy obowiązek prawny, zobowiązujący Sprzedawcę do przetwarzania danych Kupującego; c. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę,  związanych z umową zawartą przez Sklep; d. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych19 osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania był uzasadniony interes Sprzedawcy – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Kupującemu przysługuje prawo żądania: a. dostępu do swoich danych osobowych, b. ich sprostowania, c. ich usunięcia, d. ograniczenia przetwarzania, e. przeniesienia danych do innego administratora oraz prawo do: f. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
  6. W celu realizacji swoich praw Kupujący powinien23 skontaktować się ze Sprzedawcą, korzystając z danych wskazanych w § 2 Regulaminu.
  7. Jeżeli Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do organu właściwego ds. ochrony danych osobowych.
§11 OGRANICZENIA
  1. Kupującemu zabrania się dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każde zamówienie złożone w Sklepie wymaga zawarcia odrębnej umowy i odrębnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
  3. Wszystkie umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu podlegają przepisom prawa polskiego, z zastrzeżeniem ust. 4.
  4. Wybór prawa polskiego jako prawa właściwego dla umów zawieranych z Konsumentami na podstawie Regulaminu nie uchyla ani nie ogranicza praw Konsumentów, z których mogą oni skorzystać na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, mających zastosowanie do Konsumenta w przypadkach, gdy wybór prawa nie ma miejsca, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 593/2008 z dnia 17 czerwca 2008 r. w sprawie prawa właściwego dla zobowiązań umownych (Rzym I). Oznacza to w szczególności,27 że jeżeli przepisy krajowe obowiązujące danego Konsumenta przewidują szerszą ochronę niż wynikająca z niniejszego Regulaminu lub prawa polskiego – stosuje się tę szerszą ochronę.
  5. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu zawierane są w języku polskim (www.solisbox.pl), angielskim (www.solisbox.com). niemieckim (www.solisbox.de); na każdej ze stron Konsument może zmienić język, w którym chce zawrzeć umowę.
  6. Żadne postanowienie niniejszego Regulaminu nie uchyla ani nie ogranicza w żaden sposób obowiązujących praw Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  7. Osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą jest traktowana jak Konsument i przysługują jej takie same prawa jak Konsumentom, gdy z treści takiej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego. Zdanie poprzednie nie dotyczy postanowień określonych w § 9 w podpunkcie „Pozasądowe mechanizmy rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń” oraz postanowień ust. 4.
§12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
  1. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego niebędącego Konsumentem z tytułu zawartej umowy jest ograniczona – w granicach dozwolonych przez prawo – do wartości zamówienia Kupującego, w wyniku którego została zawarta umowa, oraz do okresu jednego roku od zawarcia umowy związanej z tym zamówieniem.
  2. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym niebędącym Konsumentem będą poddane sądowi właściwemu dla siedziby Sprzedawcy.


Załącznik 1. do Regulaminu


Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

GREEN UMBRELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Plac Konesera 6, 03-736 Warszawa, Polska

e-mail: [email address removed]

  • Ja/My* niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym* odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów [   ] o świadczenie następującej usługi [   ] o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym (*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

Data zamówienia [   ] /odbioru [   ]

..............................................................................................................................................................................

Imię i nazwisko Konsumenta(-ów):

..............................................................................................................................................................................

Adres Konsumenta(-ów):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

Podpis Konsumenta(-ów)

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.



AI Nav